Reklamace

U nás jste na prvním místě Vy, náš zákazník!

Usilujeme o vaši maximální spokojenost ve všech ohledech. Snažíme se vám vycházet vstříc, i v těch méně příjemných záležitostech.

Neváhejte nás kdykoliv kontaktovat přes kontaktní formulář, na emailu info@laffe.cz, na infolince 776506001 nebo na chatu. Jsme tu pro Vás!

 

Jednoduchý postup reklamace přes formulář :

1. Vyberte, jaký problém Vás trápí.

2. Vyplňte formulář.

3. Vyčkejte na odpověď - náš tým Vám odpoví do 48 hod. (většinou dříve)

4. Navrhneme řešení a vy si vyberete, které Vám sedí nejvíc.

 

Vrácení zboží a reklamace

Potřebujete vrátit objednávku nebo uplatnit reklamaci? Vyberte svůj problém a my vás provedeme.

Zboží přišlo poškozené

Zboží vám dorazilo poškozené? Zadejte Váš email a společně problém vyřešíme. Jsme tu pro vás. zadání mailu, číslo objednávky

Objednávka nedorazila kompletní

Chybí vám v balíčku produkty? . Vyplňte prosím formulář, abychom mohli zjistit, kde se stala chyba a navrhnout vám řešení . zadání mailu, číslo objednávky

Ostatní

Týká se váš problém něčeho jiného? Vyplňte prosím formulář a domluvíme se na řešení. zadání mailu, číslo objednávky

Odstoupení od kupní smlouvy

Zboží přišlo v pořádku ale nevyhovuje vám? Nic se neděje. Zadejte informace do tohoto formuláře a dostanete instrukce, jak postupovat. zadání mailu, číslo objednávky

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení